Sider

tirsdag, juli 01, 2008

Trippelutfordring til Ett trykk

Vi har nettopp lagt ut en artig utfordring i Ett trykk-bloggen. Ta en tur innom der for mer info. Her er en smakebit - og mine inspirasjonsbidrag:



3 kommentarer:

  1. Heia Åshild! Rålekre julekort du har laget, nydelige farger og stempler!!
    Ble kjempeglad når jeg så den skisse-utfordringen, har skrevet de ut og har store planer om å få brukt litt av (de altfor mange) julearkene fra i fjor!

    Ha en finfin dag!
    Stine :)

    SvarSlett
  2. Anonym18:24

    Fabulous work. Just love everything about them.

    SvarSlett
  3. So wonderful! Love them all!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild