Heia Åshild! Rålekre julekort du har laget, nydelige farger og stempler!! Ble kjempeglad når jeg så den skisse-utfordringen, har skrevet de ut og har store planer om å få brukt litt av (de altfor mange) julearkene fra i fjor! Ha en finfin dag! Stine :)
Fabulous work. Just love everything about them.
So wonderful! Love them all!
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Heia Åshild! Rålekre julekort du har laget, nydelige farger og stempler!!
SvarSlettBle kjempeglad når jeg så den skisse-utfordringen, har skrevet de ut og har store planer om å få brukt litt av (de altfor mange) julearkene fra i fjor!
Ha en finfin dag!
Stine :)
Fabulous work. Just love everything about them.
SvarSlettSo wonderful! Love them all!
SvarSlett