Her er mitt bidrag:




Det første jeg tenkte på når jeg skulle assosiere med ordet ”sukkersøtt”, var en rykende fersk muffins med glinsende glassur på. Så, derfor måtte det bli et muffinskort! Jeg vurderte å legge glasslim på den øverste delen av muffinsen, sånn for å få glassur-look, men så fikk jeg plutselig et innfall om å bruke alkoholblekk. Det glinser jo! Og dessuten ble det masse fine farger av det. Og i restebunken min fant jeg brun bølgepapp – og den var helt perfekt til muffinsform. Det ble lite skriveplass på selve kortet, så jeg måtte lage en tag til å legge nedi muffinsen.
Materialliste:
Papir: bølgepapp, hvit glossy, hvit kartong
Stempler: Norsk Stempelblad AS – ”Si det med hjertet”
Annet: knapp, pyntebånd, hyssing, hulltang, hvit penn, hvit embossing, stiftemaskin, charms (Time Foto)
Å huliattentei, så stilig kort da, Åshild! Så morsomt å se hvor mange sukkersøte varianter :)
SvarSlettGrattis med debuten, gleder meg veeeldig til fortsettelsen!
Sukkersøt klem med litt glasur på :)
Gratulerer med dagen :O) og det var et aldeles nydelig kort <3 <3 <3 Jeg er veldig glad i å lage sånne kaker jeg også :O) klem vyanmica
SvarSlettDetta var verkligen en LÄCKER tolkning av uppgiften.
SvarSlettÄlskar denna muffins med sina härliga detaljer.
Blomman som du gjort är KANONFIN!!
Ha en underbar helg
kram/Gunilla
Rålekkert Åshild og namminam jeg fikk lyst på en mufins;)
SvarSlettSååå kjekt at vi endelig er i gang;) Jippi!
Klem fra meg
PS: Ha en god helg;)
Så utrolig flott muffinskort,Åshild!
SvarSlettOg gratulerer med dagen :)
Klemmer fra Maya
Gu' så lekkert !!
SvarSlettdette var skikkelig flott "sukkersøtt" kort:-)
Klem
Åh?? Har du bursdag i dag, vel i såfall gratulerer sååå mye med dagen og håper du blir bortskjemt etter alle former og regler hihi
SvarSlettHerlighet så stilig denne muffinsen var, hvor kommer du på så geniale ideer altså! Og det jeg liker mest er å se hvor dyktig du er å bruke mange teknikker som gjør prosjektene bare enda mere spennende og "profft"
Ha ei god helg også og gleder meg som en unge å følge med hva du blir å finne på sammens med resten av sukkersøtt gjengen :D
Wow! Gorgeous project, Ashild.
SvarSlettNydelig kort Åshild, og jammen har det ikke dukket opp i postkassen min. Tusen tusen takk vennen.
SvarSlettVi snakkes snart igjen bare feriedagene våre er over :)
Klem fra Annie
Kjempestilig muffinskort! Får se om jeg prøver meg på denne utfordringen jeg også. ;-) Sukkersøtt er liksom ikke helt meg, men så blir det jo bare en enda større utfordring! ;-)
SvarSlettHar gitt deg en award i bloggen min.
Ha en strålende flott dag! Klem, Elin
Oh my this is soooo cute! Love the technique you use very cool:)
SvarSlettLaura
Wow, this looks lovely, great colours.
SvarSlettJoke
Dette var virkelig et nydelig kort! Og for noen herlige farger!
SvarSletttil å spise opp...
klem anne