Sider

onsdag, oktober 08, 2008

International Card Making day - kort 2




Her er det andre kortet jeg laget i løpet av noen supre timer med gode - og kreative - venner. Here is the second one I made during some fabulous hours with good - and creative - friends:

10 kommentarer:

  1. Dette var et nydelig stemningsfullt kort fra deg!

    SvarSlett
  2. Just beautiful. Love the layering, distressing and monochromatic theme. Warm regards

    SvarSlett
  3. Nydelige kort... :o)

    Delikat og flott i lyse farger..., liker så godt bling-bling på kort!

    ha en fin dag!

    xoxo

    SvarSlett
  4. Anonym13:43

    This is Beautiful Ashild
    hugs,
    isax

    SvarSlett
  5. så flot og lækkert kort, flot vintage stil

    SvarSlett
  6. Lovely card, Ashild. So much details and the bling is my favorite.

    SvarSlett
  7. Anonym22:53

    Ååå vad fint kort! Måste titta vidare i din blogg.
    Kjaam...

    SvarSlett
  8. Stunning - Love the muted colours

    SvarSlett
  9. Anonym09:11

    Åh så fint kort! Helt underbart!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild