Dette var et nydelig stemningsfullt kort fra deg!
Just beautiful. Love the layering, distressing and monochromatic theme. Warm regards
Nydelige kort... :o)Delikat og flott i lyse farger..., liker så godt bling-bling på kort!ha en fin dag!xoxo
This is Beautiful Ashildhugs, isax
Nyyyydelig kort ;-)
så flot og lækkert kort, flot vintage stil
Lovely card, Ashild. So much details and the bling is my favorite.
Ååå vad fint kort! Måste titta vidare i din blogg.Kjaam...
Stunning - Love the muted colours
Åh så fint kort! Helt underbart!
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Dette var et nydelig stemningsfullt kort fra deg!
SvarSlettJust beautiful. Love the layering, distressing and monochromatic theme. Warm regards
SvarSlettNydelige kort... :o)
SvarSlettDelikat og flott i lyse farger..., liker så godt bling-bling på kort!
ha en fin dag!
xoxo
This is Beautiful Ashild
SvarSletthugs,
isax
Nyyyydelig kort ;-)
SvarSlettså flot og lækkert kort, flot vintage stil
SvarSlettLovely card, Ashild. So much details and the bling is my favorite.
SvarSlettÅåå vad fint kort! Måste titta vidare i din blogg.
SvarSlettKjaam...
Stunning - Love the muted colours
SvarSlettÅh så fint kort! Helt underbart!
SvarSlett