Sider

torsdag, oktober 09, 2008

International Card Making day - kort 3 & 4

Og de to siste. And the last two:




5 kommentarer:

  1. Takk for nydelige kort, ro inspirerende blogger. Og wow for en herlig banner ;D

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg er stadig innom bloggen din og titter. Her er det så utrolig mye fint og flott.

    Takk for en interessant og inspirerende blogg. Jeg kommer helt sikkert tilbake igjen.

    Bente

    SvarSlett
  3. Beautiful creations.

    SvarSlett
  4. Bloggen din er virkelig en reise, vennen! Det er så mye lekkert å hvile øynene på her, for du kan virkelig trylle!!
    Jeg hadde også store planer om å kaste meg med i disse herlige utfordringene, men helga forsvant...
    Gleder meg veldig til å se kjøkkenbilder etter hvert, nå som dere snart er i mål.

    Håper dere får ei fin helg, vennen. Nå ses vi jommen snart igjen! Gleeeeeeder meg veldig!

    Nattinatt klem

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild