Sider

mandag, september 07, 2009

Pearls - part 1

Why not use pearls to decorate your cards? Here are some ideas:

5 kommentarer:

  1. Nydelige kort! Hvilket lim bruker du til perlene? Jeg syns perler har lett for å løsne, så jeg har vært forsiktig med å bruke dem. Det er jo trist om kortet er "amputert" innen mottakeren får det.

    SvarSlett
  2. Absolutely beautiful!!

    SvarSlett
  3. Anonym21:18

    Dette var virkelig nydelige kort. Er ofte innom bloggen din og blir inspirert. Du er et oppkomme av gode ideer. Spennende å følge deg.

    SvarSlett
  4. Anonym09:31

    so gorgeous!

    SvarSlett
  5. ÅHHH så mange vakre unike kort altså! Du er så utrolig dyktig! Ser inspirasjonen er på plass igjen og det er suupert!! Og du er en sann inspirasjon selv du!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild