Sider

tirsdag, september 08, 2009

Pearls - part 2

Some more cards decorated with pearls...

9 kommentarer:

  1. Anonym09:30

    I so love your cards,they are just truly beautiful x

    SvarSlett
  2. Oi, for meg som er så glad i perler, var dette virkelig topp.

    SvarSlett
  3. Wow, det ga virkelig en fin effekt! Og for en herlig fargesans du har :)

    SvarSlett
  4. Oj, så fine kort! Og god ide for å få brukt opp litt av perlelageret.

    SvarSlett
  5. wow hvor er det smuk dekoration

    SvarSlett
  6. Anonym19:19

    God ide å bruke perler på kort! Det ble virkelig flott!! Du er så flink, og jeg henter mye inspirasjon her :-) Takk!!

    SvarSlett
  7. Skikkelig lekre disse perlekorta dine Åshild! Så synd jeg ikke kom meg på messe denne gangen heller og fikk treffe deg :(

    Ønsker deg en flott kveld!

    K9b

    SvarSlett
  8. It`s so wonderful...
    Hugs from Poland!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild