awww that's a cute idea!!
stunning work as always...you are so creative and original!
hvor er det flot pyntet, dejlige farver
Du har alltid så lure idéer du, vennen!! Dette var jo så genialt. Tror jommen jeg har en sånn boks jeg også... *hihi*Så godt å se deg lage kort igjen, og de er alltid en fryyyd for øyet. Det røde kortet ditt var sååå nydelig, vennen! Håper formen din er bedre nå. Her snufses det fra flere kanter. Håper du får en fin helg vennen. Jeg skal pusle litt.... ;)Gooood klem
Nok en brilliant idè.Dette var jo kjempeflott, og kjempeoriginalt. Nydelige farger....Ha en flott lørdagskveld.Klem fra Kaia
how cool is that ??? love it !!isaxx
Stilig, kreativ innpakning. :Pdan!el
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
awww that's a cute idea!!
SvarSlettstunning work as always...you are so creative and original!
SvarSletthvor er det flot pyntet, dejlige farver
SvarSlettDu har alltid så lure idéer du, vennen!! Dette var jo så genialt. Tror jommen jeg har en sånn boks jeg også... *hihi*
SvarSlettSå godt å se deg lage kort igjen, og de er alltid en fryyyd for øyet. Det røde kortet ditt var sååå nydelig, vennen!
Håper formen din er bedre nå. Her snufses det fra flere kanter.
Håper du får en fin helg vennen. Jeg skal pusle litt.... ;)
Gooood klem
Nok en brilliant idè.
SvarSlettDette var jo kjempeflott, og kjempeoriginalt. Nydelige farger....
Ha en flott lørdagskveld.
Klem fra Kaia
how cool is that ??? love it !!
SvarSlettisaxx
Stilig, kreativ innpakning. :P
SvarSlettdan!el