Sider

lørdag, september 05, 2009

Time for some vitamines!

Many of us are chewing c-vitamines nowadays... but don't throw away the empty box! Use it for a card :)

7 kommentarer:

  1. awww that's a cute idea!!

    SvarSlett
  2. Anonym10:19

    stunning work as always...you are so creative and original!

    SvarSlett
  3. hvor er det flot pyntet, dejlige farver

    SvarSlett
  4. Du har alltid så lure idéer du, vennen!! Dette var jo så genialt. Tror jommen jeg har en sånn boks jeg også... *hihi*

    Så godt å se deg lage kort igjen, og de er alltid en fryyyd for øyet. Det røde kortet ditt var sååå nydelig, vennen!

    Håper formen din er bedre nå. Her snufses det fra flere kanter.

    Håper du får en fin helg vennen. Jeg skal pusle litt.... ;)

    Gooood klem

    SvarSlett
  5. Nok en brilliant idè.
    Dette var jo kjempeflott, og kjempeoriginalt. Nydelige farger....
    Ha en flott lørdagskveld.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. how cool is that ??? love it !!
    isaxx

    SvarSlett
  7. Stilig, kreativ innpakning. :P

    dan!el

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild