Sider

mandag, oktober 26, 2009

"Friendship"

I love the size 8x20 cm!
Makes you use a complete new way of thinking when designing.
Wish you all a great day!

15 kommentarer:

  1. Å fyttifela, dette var lekkert og delikat Åshild, vennen. Snakk om perfekte stempler til dette formatet da. Mønsteraket er virkelig noe av det herligste jeg har sett. Aldeles nydelig. Skikkelig Åshild-lekkert!

    Håper alt står bra til med deg.

    Góklem fra Anita

    SvarSlett
  2. Hei og takk for en fantastisk Ski-treff helg! Jeg kommer selvfølgelig på ski-treffet i mars også. gleder meg masse.
    Dette kortet var suuuper lekkert...
    Ønsker deg en god og kreativ uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Dette er noe av det fineste jeg noen gang har sett!!!!
    Så lekkert og delikat.

    Ha en fin dag!

    Gro

    SvarSlett
  4. Absolutely stunning Ashild. Love the romantic feel to it.
    Hugs
    Desire

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Åshild! Titter og titter i bloggen din - du lager altså de lekreste kreasjoner!!!!

    Takk for sist!
    Klem

    SvarSlett
  6. Dette kortet er bare så elegant og lekkert!!! Og så er jeg så imponert over innsidedekoreringen din - så enkelt, men så genialt lekkert!
    Stjeler den ideen der tvert, til julekortene som må lages til ei julemesse jeg skal delta på ;)

    Ha en fortsatt fin dag! Go'klem

    SvarSlett
  7. What an elegant card! Your creations are truly inspiring :)

    SvarSlett
  8. Rett og slett rålekkert!

    SvarSlett
  9. Signerer de forrige kommentarene her jeg. Rett og slett rålekkert :)

    Klem, Carina

    SvarSlett
  10. Åhhhh så nyydelig kort,Åshild-snuppa :)
    Så lekre papirer,nyydelige farger og lekkert pyntet!
    Og på alle sider *dåne* ;)
    Flinka :)
    Jeg er klar når som helst med såpeboble-fest :)
    Go`klem fra Maya :)

    SvarSlett
  11. For et nydelig kort.
    Å kor finner du alle de nydelige mønster arkene.
    Farge koombinasjonene dine er bare lekre.
    Ha en fin kveld
    Hege

    SvarSlett
  12. Nydelig kort. Helt enig i at det er et flott format. Takk for en hyggelig helg i Ski.

    SvarSlett
  13. såååå lækkert kort og flot med 8x20

    SvarSlett
  14. Åååå så vakkert kort!!!
    Du altså...så stemningsfult!!!
    Ha en superdupergod uke.
    klem Anne

    SvarSlett
  15. Så vackert.
    Helt perfekt passar dessa fina stämplar.
    Snyggt dekorerat och pappret var super fint.
    Vad heter det tro?
    Tack för allt du visar.
    Kram Camilla

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild