Å fyttifela, dette var lekkert og delikat Åshild, vennen. Snakk om perfekte stempler til dette formatet da. Mønsteraket er virkelig noe av det herligste jeg har sett. Aldeles nydelig. Skikkelig Åshild-lekkert!
Hei og takk for en fantastisk Ski-treff helg! Jeg kommer selvfølgelig på ski-treffet i mars også. gleder meg masse. Dette kortet var suuuper lekkert... Ønsker deg en god og kreativ uke. Klem
Dette kortet er bare så elegant og lekkert!!! Og så er jeg så imponert over innsidedekoreringen din - så enkelt, men så genialt lekkert! Stjeler den ideen der tvert, til julekortene som må lages til ei julemesse jeg skal delta på ;)
Åhhhh så nyydelig kort,Åshild-snuppa :) Så lekre papirer,nyydelige farger og lekkert pyntet! Og på alle sider *dåne* ;) Flinka :) Jeg er klar når som helst med såpeboble-fest :) Go`klem fra Maya :)
Så vackert. Helt perfekt passar dessa fina stämplar. Snyggt dekorerat och pappret var super fint. Vad heter det tro? Tack för allt du visar. Kram Camilla
Å fyttifela, dette var lekkert og delikat Åshild, vennen. Snakk om perfekte stempler til dette formatet da. Mønsteraket er virkelig noe av det herligste jeg har sett. Aldeles nydelig. Skikkelig Åshild-lekkert!
SvarSlettHåper alt står bra til med deg.
Góklem fra Anita
Hei og takk for en fantastisk Ski-treff helg! Jeg kommer selvfølgelig på ski-treffet i mars også. gleder meg masse.
SvarSlettDette kortet var suuuper lekkert...
Ønsker deg en god og kreativ uke.
Klem
Dette er noe av det fineste jeg noen gang har sett!!!!
SvarSlettSå lekkert og delikat.
Ha en fin dag!
Gro
Absolutely stunning Ashild. Love the romantic feel to it.
SvarSlettHugs
Desire
Nydelig kort Åshild! Titter og titter i bloggen din - du lager altså de lekreste kreasjoner!!!!
SvarSlettTakk for sist!
Klem
Dette kortet er bare så elegant og lekkert!!! Og så er jeg så imponert over innsidedekoreringen din - så enkelt, men så genialt lekkert!
SvarSlettStjeler den ideen der tvert, til julekortene som må lages til ei julemesse jeg skal delta på ;)
Ha en fortsatt fin dag! Go'klem
What an elegant card! Your creations are truly inspiring :)
SvarSlettRett og slett rålekkert!
SvarSlettSignerer de forrige kommentarene her jeg. Rett og slett rålekkert :)
SvarSlettKlem, Carina
Åhhhh så nyydelig kort,Åshild-snuppa :)
SvarSlettSå lekre papirer,nyydelige farger og lekkert pyntet!
Og på alle sider *dåne* ;)
Flinka :)
Jeg er klar når som helst med såpeboble-fest :)
Go`klem fra Maya :)
For et nydelig kort.
SvarSlettÅ kor finner du alle de nydelige mønster arkene.
Farge koombinasjonene dine er bare lekre.
Ha en fin kveld
Hege
Nydelig kort. Helt enig i at det er et flott format. Takk for en hyggelig helg i Ski.
SvarSlettsåååå lækkert kort og flot med 8x20
SvarSlettÅååå så vakkert kort!!!
SvarSlettDu altså...så stemningsfult!!!
Ha en superdupergod uke.
klem Anne
Så vackert.
SvarSlettHelt perfekt passar dessa fina stämplar.
Snyggt dekorerat och pappret var super fint.
Vad heter det tro?
Tack för allt du visar.
Kram Camilla