
Finally!! My new art studio is ready! For the last 3 weeks I've been reorganizing and moving all my stuff to a new room. (The old one will be my office and study room.) And I'm SO satisfied! Plenty of space (compared to the old room...) and practical solutions. A huge desk for cardmaking (picture above) - perfect for me who like to work standing.

Most of my paints and mists and tiny bottles - easy to reach, easy to find. Looove it!

A whiteboard for some of the stamps I use the most.

And a HUGE rack for all my stuff (and believe me - I've dumped a lot of stuff too!).

I even have a desk just for my sewing machine! Finally! I have so many sewing ideas that I hope to play with soon.

Just look at these wonderful pieces of fabrics! You just have to be inspired, right?

And the smallest table is for my painting. I'll buy an easel (staffeli) and paint BIG! Can't wait!
Now - back to work. Still got some things to do in the house... Wish you all a great 4.th Sunday of Advent!
*drømmerom*
SvarSlettSå utrolig lekkert du har gjort det Åshild!! Virkelig et kreativt myldrested!! Hadde jeg bodd nærmere så hadde jeg invitert meg selv på kreativt besøk :)
WOW, Åshild, dor et utrolig deilig rom! Virkelig rom for kreativitet! God jul!!! Klem
SvarSlettwow, just don't know what to say, you have so many space, so many things... i am working on my kitchen table, and have only few boxes with scrapbooking tools -so this would be my dream to have a place like You.
SvarSlettgreetings from Poland
Wow, for et deilig rom.....
SvarSlettHer kan kreativiteten bare strømme på, og få fritt spillerom.
Kos deg...
Ha en flott søndag.
Klem fra Kaia
Ååååå, så lekkert hobbyrom!!! Ikke det minste rart du er superfornøyd! Massevis av lekeplass og oppbevaring :) Helt supert!! Gleder meg til å se det "live" ;))
SvarSlettHåper du har gode dager :))) Varm klem!!
Fantastisk... Gratulerer med nytt hobbyrom:)
SvarSlett...og god jul!
Angella
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlettGratulerer med fantastisk flott hobbyrom!! Misunnelig? Nei, bare bittelitt.... Unner deg dette av hele mitt hjerte. Her tenker jeg kreativiteten kommer til å blomstre - gleder neg til å se! Lykke til!
SvarSlettWOW Åshild så flott du har fått det på det nye hobbyrommet ditt :) Tenker du er fornøyd med det ja. Jeg har enda ikke kommet igang med mitt jeg fordi energien har vært på bunn :( Men engang Åshild da skal jeg også få det flott ;)
SvarSlettØnsker deg noen fine dager nå før jula kommer :)
Klem fra Iren
Gratulerer med nytt rom Åshild!
SvarSlettSå flott at du er tilbake, Åshild!
SvarSlettDu har neimen ikke ligget på latsiden. Ønsker at du får en god jul med dine kjære!
Varme hilsener fra Ellen.
sååå fint Åshild!
SvarSletteg er nesten litt misunnelig...:)
trur eg må lage meg et sånt et eg og:) gleder meg til dåkke kjem!!
klem!
Malin
WOW..., for et fantstisk flott arbeidsrom... :O)
SvarSlettHer tot jeg din kreativitet vil boble over... :O)
Ønsker deg en God JUL og et GODT NYTT ÅR...
klem
Hærlighet så perfekt!!!
SvarSlettKNALLflott rom!
Og så godt for deg! Her blir det laget masse flott framover, kan jeg tenke meg!
Så flott julegave til deg selv da!
klem
Oh wow,this must be the most organised room I know. You are truly an all together crafter. Enjoy your new crafting space.
SvarSlettHugs
Desire
Så flink du har vært! Dette ble bra! :) Kos deg og la kreativiteten flomme, enten det er med papir, staffeli eller sying - eller alt i ett prosjekt! :o)
SvarSlettHeldig du er som har så god plass - enn så lenge. :) Ta et nytt bilde du når du har holdt på en stund igjen. :o)
Mange juleklemmer herfra! :)
Ohh...!! Utroolig lekkert, og jammen skulle det vært mitt hobbyrom :P
SvarSlettGod jul til deg og dine!
For et lekkert rom, og så mye spennende saker i hyllene!
SvarSlettVeldig, veldig, veldig kjekt med så stor plass...*ikke misunnelig i det hele tatt*... :o)
SvarSlettSå organisert da!
Godt nytt år,
klem Fredrikke :o)
Wow vilket pysselrum du har.jag blir väldigt avis.Skulle också vilja ha ett sånt.Måste nog gulla med min man...
SvarSlett