Heeey! I've tested my new studio! It's time for some Christmas gift wrapping and I needed some to-and-from-tags. Here are the first 9 - shiny stars :) I've used Spellbinder dies, glimmer mist and some embellishment.
And the studio works! Big time! It's even easy to clean and keep the desk tidy, because almost everything is in reachable distance. Pick what you need - then easy put it back in place. Me like :) Tomorrow I guess I'll have to spend some time buying the gifts that will be wrapped and marked with the fresh'n homemade tags... Yes, I know - I'm running out of time this year too....
Så flotte de ble!! Lykke til med innspurten - og god jul etterpå!:o)
SvarSlettSuperfine pakkelapper. :) Regner med det blir mye spennende å se fra ditt fantastiske hobbyrom etterhvert.
SvarSlettHa ei riktig god og avslappende jul!
Så bra at hobbyrommet ditt funker!! Det er absolutt det viktigste av alt :))
SvarSlettLekre pakkelapper! Lykke til med de siste forberedelsene til julaften, håper dere får en fin feiring :))
God jul til dere begge to :)))) Varm juleklem!!