Sider

søndag, september 28, 2014

Aksept


Søndag morgen. 
Ute regner det. 
Sofa og pledd, IPad og salte kjeks. 
Og collage. 
Varme farger. 
Hvile og omsorg. 
Aksept. 

1 kommentar:

  1. Hærlege collager... eg går i kunst- og uttrykksterapi, og har nett funne gleda av små samensetningar å uttrykka seg på :)
    Ønskjer deg ein fin sundag!
    Siri

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild