Hærlege collager... eg går i kunst- og uttrykksterapi, og har nett funne gleda av små samensetningar å uttrykka seg på :)Ønskjer deg ein fin sundag!Siri
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Hærlege collager... eg går i kunst- og uttrykksterapi, og har nett funne gleda av små samensetningar å uttrykka seg på :)
SvarSlettØnskjer deg ein fin sundag!
Siri