Litt color og Pippipower i dag ❤️
Jeg er snart klar for avreise til Trondheim. Full av motstand, så jeg må hente frem både farger og styrke for å komme gjennom dagen. Og ikke minst fokuset på at jeg er nok et skritt nærmere den dagen hvor jeg kan si at jeg er FRISK som en fisk (hvor nå i heite det uttrykket kommer fra? Et dårlig nødrim fra en eller annen, kanskje? Eller er det fordi tran har med fisk å gjøre?)... Well, well - believe you can and you're halfway there.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!
Klem/hugs,
Åshild