Digger måten du har brukt arka mine på!! Knallstilig kort!God sommer!
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Digger måten du har brukt arka mine på!! Knallstilig kort!
SvarSlettGod sommer!