Sider

mandag, oktober 03, 2016

En bitteliten smak av jul...


Dette kortet ble laget på samme måte som det jeg viste frem i går. Her har jeg blandet blå- og bruntoner for å skape et slags landskap. Enkelt og effektfullt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild