Jeg har egentlig aldri vært så veldig "gullete" av meg... Har sverget til sølv. Men nå har jeg fått helt dilla! Digger den sykt fine effekten gull gir. Her har jeg brukt det på flere måter. Hjertene er i gull, tekststempelet er embosset i gull, og prikkene er stemplet og embosset i gull på vellumpapir.




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!
Klem/hugs,
Åshild