Sider

lørdag, oktober 01, 2016

Høstfarger


Jeg er så heldig å ha verdens beste designteam med meg, og når vi møtes, er det alltid moro å snike til litt tid til å være kreative. Dette kortet lagde jeg på en sånn helg. Her har jeg gått bananas med det aller meste - lim, glitter, spray, maling, perler, stempler, blomster, embossing... jepp. Og fargene er ikke veldig typisk meg, ser jeg. Det passer likevel greit nå 1. oktober. Ha en fin lørdag!




1 kommentar:

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild