Sider

fredag, oktober 07, 2016

Kult gult!


Gult ER kult! Og Hannes bursdagstekster er fantastisk fine. 

Stempler: Norsk Stempelblad AS og Tim Holtz
Dies: Simon Says Stamp! (rutebord) og Kort & Godt (vimpel)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild