mandag, april 24, 2006

Et utrolig flott lang-friminutt!

- ja, for det er sånn det føles! De siste 2-3 dagene har virkelig vært som et kjærkomment langfriminutt. Og jeg kjenner det allerede nå at dette blir vanskelig å sette ord på. Vårens store Happening for oss som driver med stempling og scrapping, er Grorud-messa. To hele dager satt av til å fråtse i inntrykk, opplevelser, duppeditter og dupperdatter. Og, jada - på messe skal det shoppes! Det er en sentral del av hele greia. Men jeg er iallfall ikke i tvil om hva som er viktigst for meg i løpet av disse dagene: det sosiale! Det strømmer til med mennesker fra hele Norge - alle med denne felles hobbyinteressen. Og for en gjeng!

I to hele dager har jeg hatt det som plommen i egget! Jeg har truffet igjen gode venner og gamle kjente og fått nye venner. Jeg har skravla, ledd, fått og gitt klemmer, smilt fra øre til øre, ja, kort sagt hatt det helt supert. Maken til energipåfyll skal du lete lenge etter!

Men vet du hva det aller aller beste med hele helgen var? Følelsen av at jeg kunne slappe helt av og være meg selv! Uten å tenke så mye på om jeg var flink nok, pen nok, smart nok, slank nok... I dette miljøet og sammen med disse menneskene har jeg funnet min plass, som det heter. Her føler jeg meg trygg på hvem jeg er og hva jeg kan – og at det jeg er og det jeg kan er bra nok!

Tusen takk til dere som er med på å gi meg denne utrolig gode følelsen!



Og dagen idag har nesten blitt en sånn ’dagenderpå’-dag... først med litt problemer med å lande etter helgen. Og så med en liten kræsjlanding i kveld... Back to reality... men dette tar vi i morra.... kanskje... :)

4 kommentarer

gudrun sa...

Hei igjen Åshild.
Ja det var jammen en fin helg! :-)
Godt å kunne være seg selv. Du kan jammen være stolt av akkurat den du er, og hva du kan og har fått til.
Så stolt av deg, av det du får til mede Ett Trykk, og altle de fine tingene du lager.

Friminutt er en fin ting.
Men, det er jammen godt vi har litt "timer" også.....så vi kan sette pris på friminuttene. ;)

Ha en god dag.
KLEM

Anonym sa...

Hei vennen :)
Så godt at du fikk en hel helg med masse påfyll !! Det var lett å se at du kosa deg ! :)

Og tenk på alle oss andre da, som kosa oss veldig fordi vi fikk være sammen med deg, fordi du er akkurat den du er...
Og fordi du er akkurat den du er, har du så utrolig mye å være stolt av !!! :)

Go'klem

Unknown sa...

Koselig å høre at dere hadde en sånn fin messehelg. Blir egentlig kjempemisunnelig, men hadde desverre ikngen mulighet til å komme denne gangen.

Syns du har en veldig bra blog, Åshild, med mange fine dikt/sanger, personlige ytringer og ikke minst flotte kort og layouter. Takk for inspirasjonen du gir meg.

klem :)

T:o)ve sa...

Hei på deg!!!
Koselig å endelig få truffet deg i RL!
Det var så koz å tusle rundt på messa, se på alt det flotte, og treffe alle disse herlige scrapperne og stemplerne :o)

Håper vi treffes en gang igjen om ikke så altfor lenge ;o)

Klem!
~Tove