lørdag, februar 10, 2007

Jeg prøver og prøver...

... men det går trått med kreativiteten for tiden. Jeg må jo bare innrømme at jeg vanligvis er temmelig bortskjemt med at kreativiteten flommer - og da blir disse 'mini-tørkene' mine skikkelig pyton! Utrolig frustrerende å ikke få til noe som helst!

Jeg pleier vanligvis ikke å kaste noe av det jeg prøver på. Har en uskreven regel om å ikke gi meg før det blir et kort ut av det - selv om det ser skrekkelig håpløst ut på veien... Men, de siste dagene har det meste forsvunnet i søpla. Og jeg blir sur og grinete. Så idag truet jeg meg selv til å lage et ferdig kort - uansett hvordan det endte opp.

Oppdraget utført:



....kanskje er dette med på å få slutt på forstoppelsen... hope so...

1 kommentar

Anonym sa...

Har vanskelig for å tro at det går trått hos deg, vennen.... I alle fall når jeg ser dette kunstverket av et kort!! Fantastisk nyyyyydelig!

Antagelig er det studie-grublingen som ligger og skurrer litt hos deg, og som tar litt for "stor plass" nå... Håper du finner ut av det, og at du til slutt bestemmer deg for det DU vil.... :)

Håper du har ei fin helg, vennen.

Gode klemmer fra meg.