tirsdag, april 15, 2008

Faderitter 3 + teknikkutfordring

Jeg har brukt litt tid nå i formiddag på å lage side 3 i Faderitt-journalen min, samt leke meg med maling/bobleplast. Her er resultatene:

Selve kartongen er malt i blå-lilla. Så har jeg tilpasset et panel, som er malt med blått og hvitt. Brukte bobleplast med litt lilla/rødt på. Stemplet favoritt-teksten min med hvitt på kryss og tvers av hele panelet. Klippet ut og limte på noen biter avispapir-papir. Malte en kartongbit med rødt/rosa/hvitt og stanset ut i Cuttlebug'n. Stemplet sitatet på hvit kartong, klippet det i tekststriper og limte i vei. Den siste delen av teksten har jeg skrevet med ukebladbokstaver.


Siden min er sterkt inspirert av Traci Bautista... Tror ikke jeg prøver meg på en beskrivelse av fremgangsmåten her, for jeg husker ikke hva jeg har gjort. Men, det er en salig blanding av maling, bobleplast, papir, stempling, drodling og litt klistremerkebokstaver. Ikke spesielt vakkert, dette, men knallmoro å lage! Så teksten "Pure fun" beskriver det meste :)

Ingen kommentarer