torsdag, april 03, 2008

Motiver + ATC-info

Jeg koser meg med å teste ut stemplene og forskjellige måter å kombinere dem på. Foreløpig har jeg bare stemplet på akvarellpapir, men jeg har flere ideer som skal testet i løpet av dagen :) Kommer til å oppdatere bloggen hver gang jeg har testet noe nytt, så følg med...

Her er noen motiver jeg har satt sammen og malt med Distress. Det blir nok kort av dem også etterhvert. Morsomt å se at stemplene passer godt også til litt andre typer stempler enn de 'søte'.
I'm having a great time using my new stamps, and finding new ways to combine them. So far I've just stamped on water paint paper and painted with Distress ink, but I have several ideas of other ways to use them in my head. I'll post the results in my blog as soon as tested.
...
Så til dere som ville være med på ATC-swappen min:
ElinA, Berit, Inger Marie og Solveig - jeg sender dere en ATC i morra :) Kan dere sende meg en mail med adressen deres? (aashild.ruud'alfakrøll'gmail.com)
(Forresten, Berit - jeg tar med din til Hamar, jeg...)
Gleder meg til å se hva jeg får i retur!

1 kommentar

Kirsten Aune sa...

Fy flate så stilig!!! Moro å se dem med andre typer stempler også!!
Jeg gleder meg sånn til disse stemplene også blir mine!!

God klem