fredag, august 26, 2011

Art Journal - "Rest" og "Hurramegrundt"


Jeg klarte å komme i mål *juuubler* Cover + 6 sider er fiks ferdig klare til studiejournaling! Er spent på å se om hvordan det vil funke. Det kan jo være at tematikken på sidene mine ikke passer overhode! Eller, så kan det på magisk vis være akkurat de temaene jeg trenger... Simsalabim - who knows :)

Bildet over er jeg ganske sikker på at jeg trenger. Det pleier å være intense dager, og derfor viktig å gi seg selv litt hvile, enten det er via søvn, blomster, en god stol eller en herlig latter. Men jeg kan også bruke ordet i den norske betydningen - som i "en siste rest"... For psykodrama (og selvutvikling generelt) handler jo i stor grad om å gi slipp på nettopp sånne "siste rest"-er til fordel for noe nytt og bedre.

Bildet under er "bænkers"! Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det blir hurramegrundt også denne uka. Tålmodighet er ikke min sterkeste side, og jeg liker at det skjer noe rundt meg. Og da glemmer jeg gjerne at jeg har en lei tendens til å bli skikkelig uggen bare av å kjøre heis eller rulletrapp.... *ler* Så, jeg gjør som på sida her, jeg - står med beina trygt planta på bakken og ler av alle tullingene som spenner seg fast i en sånn syk innredning som en karusell er!

Ingen kommentarer