Sider

søndag, juli 27, 2008

Big news 2!

I'm so excited! Some weeks ago I sent an application for the DT call at "2 sketches 4 you", a card sketch challenging blog made by Kazan & Laura, two talented girls. I've looked at their sketches each week, and I love them. They are so versatile and inspiring.

And - guess what! I'm in! I'm one of 6 lucky girls in their Fall Design Team *jippi* You can read more about the new DT here. I'm really so excited! I can't wait to see the first sketch we're going to use. I hope you'll visit the blog, and participate in the challenges :)

Here are my to cards made for the application:


23 kommentarer:

  1. Congrats, Ashild!! It is great to be on the DT with you. Your cards are gorgeous.

    SvarSlett
  2. Well done.
    Eveline.

    SvarSlett
  3. congrats Ashild! Your work is AMAZING!! It is such an honor to be on the same team with you. Can't wait to see your first project.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse Åshild!!

    Og kortene var jo rålekre! :)

    Mange klemmer fra Maya

    SvarSlett
  5. Congrats to you Ashild. It's great to be a DT colleague of you. Love your takes on the sketches and I can't wait for our first sketch to play with.

    SvarSlett
  6. Åååå så glad jeg ble på dine vegne Åshild! Jeg elsker skissene på denne bloggen. Og det skal bli sååå moro å se dine DT-kort! Lykke til!
    Stooor klem fra Kristine;)qszxt

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med DT-jobb, og vel forunt! Det du lager er virkelig kunst!

    SvarSlett
  8. Huge congrats! ... can't wait to see what you do with the sketches.

    SvarSlett
  9. Nei du store allverden, Åshild, gratulerer!!! Så utrolig gøy! Egentlig er det jo ikke det spor merkelig at du ble tatt med med disse kortene som søknad, det er jo to kunstverk av klasse!

    Nå blir det enda morsommere å følge med på den bloggen :)
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  10. We are so happy to have you Ashild! We love your talent:)
    Laura

    SvarSlett
  11. Anonym03:25

    Congratulations Ashild!! So happy to be on the 2S4Y DT!! I love your work!! :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye, Åshild! Dette var flotte nyheter - så spennende!

    Gratulerer med overstått bursdag også!♥

    SvarSlett
  13. Gratulerer med DT utvelgelsen på 2sketches4you!! Det øverste kortet er heilt fantastisk nydelig!!!!!

    SvarSlett
  14. Heisann Åshild :)

    Har gitt deg en pris og den finner du i bloggen min ;)

    Klem fra Maya

    SvarSlett
  15. Hvor fedt Åshild :-) lækre kort og lidt inspirerende for Vintage-udfordringen ;-)

    SvarSlett
  16. Gratulerer!!! Og så flotte kort som du hadde laget...
    gleder meg til å følge med her :o)

    SvarSlett
  17. Du har fått en fin award fra meg Åshild! ;)

    SvarSlett
  18. Gratulerer som DT Åshild! Gleder meg til å følge med i utfordringsbloggen også.
    Grattis med vel overstått bursdag!
    Her er lite hobbylering for tia - men oppussing på hytta er vel en annen form for hobby..
    Fortsatt god sommer.;-)

    SvarSlett
  19. Heisann

    Jeg er en av de usynlige leserene av bloggene dine. Har ikke vært så flink å kommentere, men skal prøve å bli bedre på det.

    Når jeg skulle gi videre en wild woman award, var du den første jeg tenkte på. Den fortjener du virkelig! All din fantasi og lek med farger er en fryd for øyet. Så takk for at du deler med oss!! Bare det å lese hvordan arbeidene dine blir til underveis, er jo et stilstudie. Artig å se hvordan det blir til! Fortsett med stilen din!

    Hilsen Rita i Florø

    SvarSlett
  20. Grattis!! Vel fortjent!

    SvarSlett
  21. Anonym10:08

    For noen lekre kort. :)

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye, kjempemoro;) Og så utrolig lekre kort da!:)

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild