And - guess what! I'm in! I'm one of 6 lucky girls in their Fall Design Team *jippi* You can read more about the new DT here. I'm really so excited! I can't wait to see the first sketch we're going to use. I hope you'll visit the blog, and participate in the challenges :)
Here are my to cards made for the application:

Congrats, Ashild!! It is great to be on the DT with you. Your cards are gorgeous.
SvarSlettWell done.
SvarSlettEveline.
congrats Ashild! Your work is AMAZING!! It is such an honor to be on the same team with you. Can't wait to see your first project.
SvarSlettGratulerer så masse Åshild!!
SvarSlettOg kortene var jo rålekre! :)
Mange klemmer fra Maya
Congrats to you Ashild. It's great to be a DT colleague of you. Love your takes on the sketches and I can't wait for our first sketch to play with.
SvarSlettÅååå så glad jeg ble på dine vegne Åshild! Jeg elsker skissene på denne bloggen. Og det skal bli sååå moro å se dine DT-kort! Lykke til!
SvarSlettStooor klem fra Kristine;)qszxt
Gratulerer så mye med DT-jobb, og vel forunt! Det du lager er virkelig kunst!
SvarSlettHuge congrats! ... can't wait to see what you do with the sketches.
SvarSlettNei du store allverden, Åshild, gratulerer!!! Så utrolig gøy! Egentlig er det jo ikke det spor merkelig at du ble tatt med med disse kortene som søknad, det er jo to kunstverk av klasse!
SvarSlettNå blir det enda morsommere å følge med på den bloggen :)
Klem fra Hanne:)
We are so happy to have you Ashild! We love your talent:)
SvarSlettLaura
Congratulations Ashild!! So happy to be on the 2S4Y DT!! I love your work!! :)
SvarSlettCongrats my friend!
SvarSlettGratulerer så mye, Åshild! Dette var flotte nyheter - så spennende!
SvarSlettGratulerer med overstått bursdag også!♥
Gratulerer med DT utvelgelsen på 2sketches4you!! Det øverste kortet er heilt fantastisk nydelig!!!!!
SvarSlettHeisann Åshild :)
SvarSlettHar gitt deg en pris og den finner du i bloggen min ;)
Klem fra Maya
Hvor fedt Åshild :-) lækre kort og lidt inspirerende for Vintage-udfordringen ;-)
SvarSlettGratulerer!!! Og så flotte kort som du hadde laget...
SvarSlettgleder meg til å følge med her :o)
Du har fått en fin award fra meg Åshild! ;)
SvarSlettGratulerer som DT Åshild! Gleder meg til å følge med i utfordringsbloggen også.
SvarSlettGrattis med vel overstått bursdag!
Her er lite hobbylering for tia - men oppussing på hytta er vel en annen form for hobby..
Fortsatt god sommer.;-)
Heisann
SvarSlettJeg er en av de usynlige leserene av bloggene dine. Har ikke vært så flink å kommentere, men skal prøve å bli bedre på det.
Når jeg skulle gi videre en wild woman award, var du den første jeg tenkte på. Den fortjener du virkelig! All din fantasi og lek med farger er en fryd for øyet. Så takk for at du deler med oss!! Bare det å lese hvordan arbeidene dine blir til underveis, er jo et stilstudie. Artig å se hvordan det blir til! Fortsett med stilen din!
Hilsen Rita i Florø
Grattis!! Vel fortjent!
SvarSlettFor noen lekre kort. :)
SvarSlettGratulerer så mye, kjempemoro;) Og så utrolig lekre kort da!:)
SvarSlett