Sider

søndag, september 06, 2009

Just a little something for a friend





Wish you all a great day :)
Take care!

6 kommentarer:

  1. hvor er det en sød "kæde" med små nydelige runde kreationer

    SvarSlett
  2. Hello, you have the most fabulously wonderful site here and I had to leave this comment for you ! Your posts are beautifully written, creative and original too, and you have interesting pictures.

    It's all perfect !

    Thank you for sharing your site and best wishes.... 'Happy September'....

    SvarSlett
  3. Men så fint! Vilken bra idè! Det blir en liftvarning på den! :)
    Mvh Annica H

    SvarSlett
  4. Anonym11:25

    Så fin den var. Kul idè.

    SvarSlett
  5. Å så herlig denne "lenken" var Åshild - nydelig !
    Likter veldig godt at du har laget sirkler og med den scallopsirklen inni igjen, det var dekorativt. Glade bakgrunnsfarger du har brukt på den ene siden og de stemplene du har brukt på baksiden er kjempeskjønne.
    Heldige venn som får denne :)
    Klem, Mariann

    SvarSlett
  6. Sååå nydelig.
    Herlige farger !!!
    Ha en super og kreativ søndag videre.
    Klem fra Kaia.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild