fredag, oktober 20, 2006

Travel uke



Og det var den uka... En intens og fullstappet uke, med både studier, endel jobb på blad-fronten og i tillegg forberedelse til fire 3-timers kurs i Bergen lørdag og søndag. Jeg tar meg i å mumle mitt nye mantra rett som det er:

*tilmandagskaljegpusteigjen - tilmandagskaljegpusteigjen - tilmandagskaljegpusteigjen*

Men ikke misforstå meg!

Studie- og undervisningsuka har vært flott og bare styrker lysten til å fortsette studiet.

Bladjobbingen er moro - for der koser jeg meg med små hemmeligheter, i tillegg til at det er grådig moro å sjekke postkassa for tiden! Den er stappfull hver dag, så bare gled dere til desembernummeret :)

Og kursene i Bergen har jeg gledet meg til lenge, selv om det kanskje blir litt 'heavy' med så mange kurs på så kort tid. Får satse på at det er bare snille og hyggelige damer som kommer på kursene ;)

Så - til dere jeg får hilse på i helga: Gleder meg!
Og til dere andre: Ha ei fin helg!

2 kommentarer

Lene S sa...

Så nydelige farger i kortet ditt!! Og så flotte layouter du har postet nedover her..digger spesielt surpomp layouten "stakkars meg"...herlig!! ;o)

Det er slitsomt å ha det travelt...det går i "tre hundre" her også :o/ Så som så med blogging, så som så med alt mulig egentlig LOL Men jeg får da i hvert fall unna oppdragene mine;o)

Skulle gjerne vært i Bergen til helgen! Hadde vært koselig å treffes og ikke minst gått på et kurs eller fire! ;o)

Ha det fint!

Solli sa...

ÅSHILD!!!!

Du lager de mest fantastiske kreasjoner og tonesetter de med de flotte tekstene dine. Dagens kort er bare helt nyyyydelig....Håper at du får kosa deg i Bergen i helgen og hedige er de som får komme på kursa med deg ;-)

Her oppe er det også utrolig travelt for tiden. Får ikke tid til alt det en har lyst til,....men sånn får det bare være innimellom!!

Så kjekt å se at du koser deg med studiene, det er flott å bli sikker på at en har valgt riktig!!!

Klem fra meg