lørdag, november 18, 2006

Innimellom slagene....

... så klarer jeg ikke la være å kose meg litt med min nye 'faderitt-teknikk' :) Det er så moro å fargelegge med Distress-blekk! Nå trenger jeg bare enda noen flere farger...

Vi har fått de nye rubons'ene våre! Det har jeg helt glemt å si!!? Så, jeg roper det ut for sikkerhets skyld:

VI HAR FÅTT DE NYE RUBONS'ENE VÅRE!!

Og de er sååå fine! Kvaliteten er enda bedre enn sist, og så er det ekstra moro å teste ut de hvite. Var så spent på om de dekket godt, og det gjør de!

Så - hvis dere enda ikke har bestilt: LØP OG KJØP! :)

Hjemmesiden vår






6 kommentarer

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Helt nydelig :)
Full av beundring

Annie S sa...

Du er bare så dyktig at jeg blir helt stum. Digger din nye "stil" med fargelegging med Distress.

God bedring vennen, og gleder meg til vi sees på torsdag. Nå skal jeg puste ut etter å ha hatt fullt hus av bursdagsfolk.

Klem

Aud sa...

Åshild, du lager helt fantastiske kort! Jeg liker dem såååå godt! Blir veldig inspirert til å lage noe selv, men du vet dette med å ha tid...

Ønsker deg en rask og god bedring - og lykke til med oppgaver og eksamener! :-)

Klemmmmm...

banglamarie sa...

NYDELIGE kort!! Jeg har studert disse kortene i hele ettermiddag. De er bare nydelige. Må si at du imponerer meg gang på gang!

Og gratulerer med nye rubons. Skal nok betille noen etterhvert ;)

_marie

Lene S sa...

Så lekre kort!! Nydelig fargelagt, fargekomboen lilla/brun er skjønn :o)Du kan det med farger du!

Håper du føler deg bedre!!

Anonym sa...

ÅÅÅååååååÅÅÅÅÅÅååååå.......du store kineser, for noen flotte kort!!!!
Alt du lagerblir de vakreste kustverk.
Du er og blir en mester med farger og komposisjoner.
Også er du en kløpper på å få oss til og kjøpe noe vi egentlig ikke har brukt for, men som vi trenger alikavell....

Bare 10 dager igjen nå.....
Bamsebrakarklem fra meg.....