mandag, januar 29, 2007

NM i kort og scrapbook!



Må bare reklamere litt for årets store happening :) Vil du vite mer, kan du gå til hjemmesiden vår: www.kortscrapnm.no

Nå har de fleste abonnentene av Ett trykk fått bladet i posten, tror jeg. Og jeg legger ut en viktig 'greie' her i bloggen også. Håper mange av dere har lyst til å sende inn :) Mer info finner dere i bladet.



Det blir nok rolig i bloggen denne uka... Jeg prøver desperat å mobilisere litt motivasjon til å krote sammen de 5 oppgavene jeg må levere 6. februar for å få gå opp til eksamen i Modul 2. Det går dessverre veldig, veldig trått... Men, jeg har bestemt meg for å bite tennene sammen og prøve. Isj....

2 kommentarer

banglamarie sa...

Jeg koste meg masse med EttTrykk i helgen. Dere lager et flott blad, og så mange spennende nyheter da:

NM i scrapbook og kort høres jo kjempespennenende ut :)

og designteam :) Håper dere får noen gode teammedlemmer!!!

Ha en god uke :)

Rita sa...

Så spennende med NM da :) Som vanlig må jeg få takke for et knall flott blad. Lå å ventet på meg når jeg kom hjem fra tur, og det like bra som alltid. Masse inspirasjon og spennende annonseringer :) Masse lykke til med oppgave-inspurt og eksamensforbredelser.