torsdag, februar 22, 2007

Små prinsesser...

... fortjener lykke!

Egentlig sitter jeg og pønsker ut hva jeg skal gjøre med utfordringen fra Linda (Muhren) - jeg trakk nemlig hennes navn idag. Og mens ideene modnes i hodet, boblet det nesten over her, så jeg bare måtte leke meg litt :)

Jeg skal holde kurs på Skedsmo-messa i april, i collage/art journals/ maling (har ikke helt funnet tittelen ennå....) og ideene til kurset surrer i bakhodet hele tiden... Så, som en liten prøvesmak på kanskje noe av det vi skal gjøre på kurset, viser jeg dere dagens collage-bilde:



(Jeg ser jeg faller tilbake på å bruke barnebildene av meg selv i veldig mye av det jeg lager... kanskje det får bli mitt lille varemerke?)

Nå venter Linn Skåber, før jeg igjen går løs på dagens utfordring... so long :)

2 kommentarer

Lene S sa...

Så kult å følge disse utfordringene du får Åshild! Og alt du gjør blir jo bare så lekkert! *beundre beundre*

Anonym sa...

Jeg blir helt satt ut av disse kunstverkene dine! Det er så lekkert, så lekkert!
Og det er kjempemoro at du bruker barnebilder av deg sjøl. Et fantastisk herlig varemerke, syns jeg!!

Klem