onsdag, mars 07, 2007

Tusen takk!

God bedring-hilsningene fra dere hjelper! Det, og det at jeg fikk levert bladet til trykking i natt, gjør at formen er forsiktig stigende. De siste dagene har vært en utfordring, for å si det pent. Og idag har jeg stort sett bare sovet. Men, soving er et vidundermiddel :)

Så, nå er aprilnummeret av Ett trykk på vei i trykken, feber'n har tatt den svette hatten sin og er på vei til neste mottakelige Hostel. Den aktive heisføreren som camperer i nesa mi, holder fortsatt stand, men kjører ikke sååå mye opp og ned som tidligere. Nå er det bare hoste-balletten som fortsatt er hyperaktive, men jeg har fått et hemmelig middel som bedøver dem i perioder, sånn at jeg kan få mine sårt tiltrengte timer med skjønnhetssøvn - i den grad man kan kalles skjønn når øynene er røde og såre, nesa renner og er full av gnagsår og gjør at jeg må puste gjennom munnen og det igjen gir meg et skremmende kope-fjes.... Men en sove-dag i morra også, håper jeg formen er god igjen til helga. Tvi tvi!

3 kommentarer

Desirée sa...

Spennende at bladet er levert til trykk, gleder meg til det kommer!

Men nå har du sisten, Åshild! Titt i bloggen min!

Torunns- fristed sa...

Jeg ønsker deg god bedring, får håpe du slapper litt mere av nå som du har fått unna blad-jobbingen :)

Marit sa...

Søvn er omtrent det eneste som ønsker. Håper formen din har blitt sånn noenlunde igjen og ønsker deg en strålende helg her fra Hønefoss. Jeg gleder meg allerede til det neste ett-trykk er i postkassen min :)