torsdag, mars 29, 2007

Utfordring fra Rhonna Farrer



Uka's fargeutfordring fra Rhonna Farrer er fargen blå. Jeg oppdaget raskt at det er en farge jeg ikke bruker så ofte når jeg scrapper, for det var jommen ikke mange ark i blåtoner.... Og denne LO'en er virkelig et bevis på at ting ofte ender opp totalt annerledes enn jeg hadde tenkt meg det når jeg begynte! Det er derfor det ene bildet har litt merkelig fasong... :) Det første forsøket mitt ble nemlig helt håpløst! Men, jeg bestemte meg for å lappe sammen bildene og prøve på nytt... Og sånn ble det.

Blått er egentlig en nydelig farge! Og blåveisen må vel være det vakreste av det blå! Ikke bare er blomsten nydelig i seg selv, den er også et av de første tegnene på vår, varme og nytt liv.

Bakgrunnsark fra Basic Grey
Håndtegnet ramme og 'pyntebånd' (de sorte med hvite prikker), og det samme med ordet 'beauty'. Resten av teksten er rubons-bokstaver.

This week Rhonnas challenge color is blue. And I discovered that I don't use blue very often in my scrapping - I couldn't find more than a few blue shaded papers... And this LO is definitely a proof of my way of scrapping; it never turn out the way I planned... That's why one of the pictures has a strange shape... :) My first LO was a complete failure, but I decided to patch some of the bits together and try over again... And this is how it turned out.

Blue is really a beautiful color. And the blue anemone is the most beautiful of all blue things! And it's not only beautiful to look at; it is also one of the earliest signs of Spring, sunshine and new life.

Papers from Basic Grey
All the black-and-white stuff are hand drawn
Some of the text is rubons

2 kommentarer

Anonym sa...

Underbar layout!

Anita Hagen sa...

NYDELIG, aldeles nydelig. Så utrolig harmonisk og delikat. Enig, blåveisen er det vakreste av det blå.


Ønsker deg en riktig fin påske!

Klem Anita