mandag, april 02, 2007

På jakt etter ordene...



Ukas 'prompt' fra Emily var bare helt midt i blinken: "What's on your mind?"

Hodet er proppfullt for tiden! Jeg har så utrolig mange tanker som svirrer rundt og rundt. Rett over påske skal jeg ha veiledningstime i forbindelse med Modul 3, og det er så mange ting jeg gjerne skulle hatt litt mer på plass før den tid. Så det grubles! Vi skal lage en eller annen form for 'pedagogisk tekst' (og det kan være alt fra en hjemmeside, en film, en tekst, et bilde, en blogg... jepp, you name it...) Og vi står helt fritt i valg av tema. Jeg har med andre ord ca. tusen ideer og minst like mange muligheter.... *stønn*

Så, hvor er jeg? Jeg vet noe. Og det er da noe! :)
Jeg vil skrive. Lage en tekst, en mini-bok eller et hefte. Tror jeg.
Jeg vil berøre. Jeg vil dele noe som betyr noe for meg, noe jeg kan lage med hjertet. Vet jeg.
Jeg vil utfordre - både meg selv og andre. Sette fokus på temaer som ikke så ofte er i fokus. Vet jeg.

Så nå grubler jeg på hva jeg skal skrive om. Jeg grubler på om jeg er tøff nok til å dele så mye som en del av meg vil. Jeg grubler på hvordan jeg skal ordlegge meg. Hvilken stil jeg skal velge. Om jeg skal tørre å også lage illustrasjoner...

Kanskje legger jeg ut noen tekster her også, sånn for å 'teste' dem litt...
Må bare pusse enda litt mer på dem først :)

1 kommentar

Anonym sa...

JAAAA!!!! Gjør det! Jeg støtter deg i den tanken!