lørdag, august 25, 2007

Dommedag

For de av dere som ikke visste det, så har det vært dommedag idag. Og i motsetning til hva de fleste av oss forestiller oss, har dommedagen foregått i fred og fordragelighet. Så, det er bare å senke skuldrene og puste lettet ut - dommedag er ikke noe å frykte! Faktisk var det en utrolig flott dag :)

Den ble tilbrakt på Minne-Hjørnet i Ski, sammen med 6 dyktige damer og en imponerende flott bunke med NM-bidrag! Ja, det har vært den store *dømmehvemsomkommertilfinalen*-dagen! Dommedag :) En veldig spennende prosess - riktignok både vanskelig og krevende - men likevel inspirerende og morsom. Så, nå er de 20 finalistene kåret og mandag kveld kan du lese hvem de er på www.kortscrapnm.no. Men vil du se og virkelig nyte alle de flotte semifinalebidragene 'live', må du skynde deg og melde deg på Stortreffet! Mer info finner du på hjemmesiden :)

Og i kveld - endelig - etter dager i frustrasjon, har jeg endelig klart å knote sammen et kort. Jeg tror jeg må ta bilde av det i morra, for det ble litt kjipt i scannen... Men, enn så lenge :) Og jeg har brukt Cuttlebug'en! Stor stas!



Nå er det leggetid. Imorra er det sangdag fra morgen til kveld. Gleder meg til å synge igjen :)

Ha en fin søndag, dere også!

1 kommentar

Anonym sa...

Så nydelig kort, Åshild!
Håper du koser deg med Cuttlebug'n din.... :)
Klem