lørdag, september 01, 2007

Et *klemme*-innlegg!

Nå MÅ jeg bare klemme dere litt! Det gjør så godt å lese de utrolig fine tilbakemeldingene dere legger igjen i bloggen min. Dere er med på å gjøre at jeg føler meg så rik! Rik fordi jeg gjennom ord og bilder kan dele med dere, rik fordi jeg kan berøre og fordi dere berører igjen, rik fordi jeg stadig 'møter' nye mennesker jeg blir glad i og glad for. Er det rart jeg må klemme litt? :)


Jeg sitter med innspurten til nytt nummer av Ett trykk nå, med deadline onsdag. Det er travelt, men moro. Ulempen med disse innspurtdagene er at det er lite tid til å være kreativ. Fort gjort å få dårlig samvittighet... Så, istedenfor å krydre dagens innlegg med noe nylaget, henter jeg frem de tingene jeg laget til augustnummeret av bladet. Mange har kanskje sett dem allerede, men ... :)

I made these cards for the last issue of 'my' magazine (Ett trykk - http://www.stempelblad.no/).

Aktivitetskalender / activity calendar:

Kortene jeg laget til artikkelen om bruk av pyntebånd / some cards I made for an article about use of ribbons:







9 kommentarer

Anonym sa...

Kjære deg Åshild!
Vil gi deg en stor klem tilbake jeg! :wink:
kjenner deg ikke da, men leser litt i blog-en din av og til, og er fast leser av Ett Trykk.
Du lager så mye fantastisk flott, og du gir så mye av deg selv!

Verden skulle hatt flere som deg!

Fortsatt god helg!!

Hilsen Pauline

Beata Ewa sa...

Klemmer tilbake, jeg også!

Dine kort har jeg jo sett i Ett Trykk men det er kjempekjekt å få se på de igjen i bloggen din - for de er nydelige!

Ha en flott helg!

Elisabeth sa...

hei hei
ja disse kortene dine er jo bare utrolig nyyyydelige. og jeg falt skikkelig for den kalenderen.. Gleder meg til hver gang det skal komme ut et nytt blad..
hilsen elisabeth

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelige kort, og klem tilbake fordi du lager det beste stempel bladet!!!!
Klem fra Marianne

Anita Hagen sa...

*gooooo klem tilbake*

Du er et fantastisk menneske Åshild, og det er i grunnen alle vi som skal takke deg og gi varme klemmer. Du gir så utrolig mye av deg selv, og det er alltid en fryd å både se hva du lager og lese hva du skriver. Du er en stor kunstner, filosof og et, om mulig, enda større forbilde! For meg jaffal.

Ha en strålende søndagskveld videre!

Klem Anita

Anita Hagen sa...

Glemte jo helt. De bidragene dine i Ett Trykk *sukk* helt utrolig nydelig. Sidene i bladet er nesten tynnslitte etter all "må bare se en gang til" "hvordan var det Åshild gjorde det igjen" "MÅååååå bare se en gang til" Nydelig!

*klem*

Berit sa...

En stor klem til deg også!
For å lese dine filosofiske og herlige innlegg i bloggen din - gir meg mye mer enn du aner!!
Takk for at du greier å dele ordene med oss!

KLEM

Marit sa...

Jeg klemmer gjerne tilbake :)

Disse kortene du lagde for ett trykk har jeg kikket og kikket på. De er så vannvittig flotte. Du er en av de dyktigste jeg vet om. Alt du lager blir så vakkert.

stamp and scrape sa...

These are gorgeous, Ashild. What a wonderful collection of ribbons you have there - and very creatively used. So inspiring!
Ros