tirsdag, mars 11, 2008

Julekort - Christmas cards

Da har jeg laget mine 5 julekort for mars-måneden *jippi* Denne gangen har jeg kun brukt papir laget med Glitz Spritz-spray, sammen med vanlig kartong. Noen av motivene er malt med 'interference'-fargene til H2O. Resten er enten embosset eller tegnet med penn. Jeg innrømmer at det satt langt inne å skulle lage noe som ikke innebar fargelegging med Distress... Jeg er visst bitt av den basillen, jeg også - selv om jeg ikke liker å innrømme det. Så, disse kortene ble en skikkelig utfordring - og en oppfrisking av gamle teknikker :)

Here are my 5 Christmas cards for this month. It feels SO good to have it done! This time I've only used paper decorated with the Glitz Spritz spray, together with regular cardstock. Some of the motifs are painted with the interference colors from Twinkling H2O. The rest are either embossed or doodled with pen. I admit that it was hard making these cards - with no Distress Ink coloring...! But, still fun to use some techniques that I haven't used for a long while :)


13 kommentarer

Anne-Britt sa...

Wow, for noen nydelig kort. Digger de virkelig alle sammen. Du kan godt lage flere kort uten å bruke Distress:)

Beata Ewa sa...

Nydelig, Åshild!!
Så kult at du bruker så mange forskjellige farger, teknikker og stiler. Du er en stor inspirasjonskilde!!!

Klem, Beata

Anonym sa...

OAO - julekort.. Disse var skikkelig fine Åshild! Spesielle og "skjøre" kort. Du er jamen flink jente som omstiller deg til jul i mars! Litt av en idé kanskje?? Nå nærmer det seg vel snart nytt Ett-Trykk og jeg - jeg gleder meg til det!
Luftklem til deg fra meg!

Elisabeth sa...

WOOOOOW disse var jo bare RÅ lekre altså. du er bare sååå flink!!!!
ha en kjempe fin uke
klem fra elisabeth

Aquarell sa...

Så fine kort. Skulle egentlig også laget fem i måneden, da hadde jeg sluppet å lage alle i desember...
Ha en fin dag.:)

Anonym sa...

For noen nydelige julekort du har laget. Skulle ønske jeg også kunne få til å sette meg ned med kortlaginga, skjønner ikke hvorfor jeg ikke kommer meg ned trappa. Spark bak for å komme i gang mottas med takk.

Og takk for besøket i "bloggen" min.

Klem Anita

Gunn Marit sa...

Ååå noe så lekkert som de to siste ISMAKI utfordringskortene du har laget. Fantastiske detaljer, kort i toppklassen dette Åshild, du er bare superflink!!

WencheP sa...

Jeg er bra imponert over at du lager julekort i mars og enda mer imponert over kunstverkene! Lekre!

Anonym sa...

Så flotte julekort!! Så flink du er som klarer å lage 5 i måneden, wow! Jeg hadde som mål å lage 2 stykker hver måned, men jeg har foreløpig bare laget 2 for januar...så det er fint å få litt inspirasjon, takk for det :)

Håper du har det bra! Jeg er litt tidlig ute, og ønsker deg en god helg!

Klem fra Gunhild

oheidia sa...

Jula varer helt til påske - og det er lurt å fortsette julekortproduksjonen etter det også!

Hærlig kort - de er så stemningsfulle, elegante og så unike! Takk for at du deler!

Klem Heidi A

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Scrappelise sa...

Nydelige julekort, og det brune, det grønne og mosaikk-kortet var spes lekre!
Har et lite ønske til deg også Åshild, kan ikke du ta med noen av kunstverkene dine til Hamar da? Jeg har SÅÅÅÅ lyst til å se noe av det IRL.
Klem

Bente sa...

For en flott blogg du har!! Masse kreative kunstverk, og ikke minst alle tankene dine du deler! Hit kommer jeg garantert igjen:=)
Ha en fin Påske!!