søndag, april 13, 2008

Art Journal-blogg

Jeg har så inmari lyst til å få flere til å lage Art Journaler her i landet, og i mangel på allerede eksisterende blogger som omhandler nettopp det, så har jeg startet en helt splitter ny! Den finner du her: Kreativ dagbok - Art Journal.

(Designet i bloggen er litt 'midlertidlig', så bær over med meg en stund fremover...)

I den bloggen kommer jeg til å legge ut forskjellige utfordringer og ting som kan gi litt ekstra inspirasjon. Nå håper jeg du tar turen innom og kaster deg uti dette sammen med meg!

For å komme i gang, ligger det allerede ute en utfordring til deg :)

Her er min løsning på dagens oppgave. Jeg gleder meg til å se din!




Først malte jeg hele kartongen (egentlig hele boka ) med hvit maling. Så tok jeg turkis MM-maling og dekket hele side 1. Klina litt hvit maling på bobleplast og klæsjet det på siden. Lot tørke. Fant frem noen alkoblekk-rester som passet fint i fargen, samt et utklippsbilde. Limte på med Gel Medium. Skrev så teksten - overskriften med klistremerkebokstaver, teksten under for hånd. Printet også ut teksten "Min faderittfarge" på vanlig kopipapir. Limte på med Gel. Blåste litt over det hele med varmepistolen for å være sikker på at alt var tørt. Tok så et tynt lag med Gel over hele siden og strødde litt turkis glitter på. Tegnet helt til slutt en sort ramme.

Ingen kommentarer