lørdag, april 19, 2008

Mine faderitter 6

Jeg glemte helt å legge ut gårsdagens favoritt-side. Ble nemlig plutselig opptatt av å ommøbelere stua, kjøpe nye gardiner, nye blomster... i det hele tatt; dagen ble plutselig borte :)

Men her er siden min - inspirert av temaet "Mitt faderittpapir":


Nå skal jeg på korseminar på Bakkenteigen. Horten kommune er nemlig 150 år i år, og i slutten av juni er det storslagen fyrverkerikonsert her, og byens kor er slått sammen til et stort felleskor som skal synge på konserten. Akkuratt nå frister det ikke så veldig å være inne i en sal hele dagen mens sola skinner ute, men jeg håper det blir moro når jeg først kommer meg dit...

God lørdag til deg - hvordan du nå enn kommer til å tilbringe den :)

3 kommentarer

Sosa sa...

OJ! Det er jamen ikke lenge siden jeg var her inne, og så har du jamen laget enda mer snadder!
Du må være det mest kreative mennesket jeg vet om! Utrolig mye fint her inne! Og det mest utrolige er at du deler teknikkene dine med oss andre.
TUSEN TAKK!!!
Hos meg er det skikkelig "tørke" om dagen. Neste gang jeg setter meg med papirsakene mine, vet jeg hvor jeg skal titte innom! :)
Ønsker deg en superduper solfylt helg! :)

Penny sa...

Hi Ashild!

I am trying to email you but can't see your email address. Would you mind contacting me please about the stamp list?

phajiantoni@fsmail.net


Thanks very much, Penny x

Gunn Marit sa...

Fy så mye lekkert du lager Åshild!! Elsker de fargesterke og sprelske kreativitene dine, de er bare helt suuupre!!