søndag, juni 29, 2008

Nok et grønt kort - Another green card

Restene fra gaven jeg lagde for et par dager siden lå fortsatt på pulten min, så istedenfor å kaste bort tid til å rydde det bort før jeg kom i gang med noe annet, så bestemte jeg meg for å bruke opp restene på nok et grønt kort. Fargene og papirene er jo helt nydelige, så det føltes ikke akkurat som et offer :)


Dette kortet er laget med utgangspunkt i ukas skisse i bloggen Kortskissen.se. Men, det begynte å leve sitt eget liv og jeg er jommen ikke sikker på om det lenger kan godkjennes som skissebidrag... Vel, sånn ble kortet. Eller, faktisk så er det et bilde, til meg selv. En aldri så liten påminnelse om å ta ett skritt av gangen, særlig når det kjennes ut som om det ikke er styrke nok til en gang å løfte på foten.


...



The left overs from my last card were still laying on my desk, and instead of using time on cleaning up, I decided to use the scraps for one more card. Love the papers and the colors, so it didn't feel difficult at all to use them once more :)


I wanted to make a card based on the sketch from Kortskissen.se. But, somewhere on the way the card started living its own life, and I don't know if the final result can be counted as an entry for the challenge... But, never mind - this is how it turned out. Actually it came out as a picture, not a card. A tiny reminder to myself, because the text says something like this: "Start with doing wha i's neccessary, then what is possible. And eventually you'll manage the impossible." One step at a time... So important when it feels like I don't even have the strenght to lift my foot...


8 kommentarer

Anonym sa...

otroligt läckert kort! så vackert!

Linn sa...

Noe så fantastisk vakkert,sukk, helt helt utrolig... du er en stor inspirasjon både i det du lager og det du deler av deg selv her. Du er et menneske jeg både beundrer og respekterer....Tusen takk!!

Har gitt deg en velfortjent award i bloggen min. http://linnsfristed.blogspot.com/2008/06/jeg-har-ftt-award.html

Gunilla/Nilla sa...

Ett UNDERBART fint kort i sååå läckra färger och upplägget är SUPERsnyggt. Gillar det MASSOR!
Ha en skön kväll
Kram/Gunilla

Surfine sa...

wow wow wow!!! Det var bare altså helt fabelaktig fantastisk flott flinkingen!!! Klem!

Irene Tan aka Scrapperlicious sa...

Another stunning card!! Really love your colours and details!

Anita Hagen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita Hagen sa...

Hva er du laga av egentlig? Herremilde du er bare noe helt for deg selv asså. Dette var rålekkert!! Nok en gang, både med tanke på farger, oppsett og tekst/budskap. Råskinn asså!!

Tusen takk for den gode klemmen forresten, den var kjempgod. Sender en god varm sommerklem i retur og håper du har det fint.

Isabelle Norris sa...

beautiful !!!! your work is always amazing !!
hope you are well
hugs,
isa xx