fredag, september 19, 2008

Sukkersøtt - bruk noe 'ikke-scrappe-relatert'





Fredd'a og tid for ny sukkerutfordring! Stas :) Og denne ukens utfordring er å bruke noe som i utgangspunktet ikke er scrapperelatert. Jeg har laget et kort av en tom rull med pyntebånd. Jeg tror det burde gå inn under kategorien 'ikke-scrapperelatert'... There is time for a new challenge at Sukkersött - this week we'd like you to use some materials/stuff on your card that is actually 'non-scrapping-stuff'. My contribution is a card made of an empty roll of ribbon. I think that would qualify as a 'non-scrapping-item' :)

Noen bilder fra prosessen. Here are some pics from the prosess:










Jeg håper utfordringen og DT-bidragene inspirerer deg til å være kreativ! Jeg gleder meg til å besøke bloggene deres :) I hope the challenge and the contributions from the DT inspires you to create! I can't wait to visit your blogs :)

25 kommentarer

Lena Katrine sa...

Stilig! Det er da ikke måte på hvor mange kreative løsninger du finner på av ting og tang!

Ha en super helg!

Klem xxx

Anonym sa...

I alle dager!!! Hvor får du ideène fra? *dåner* :)

annes paperfun sa...

Noe såååå stilig!!! wow sier jeg bare!! for en ide å bruke gamle båndspoler.
Den idèen tror jeg at jeg "stjeler" en gang. Så kreativt og nydelig pyntet!
Takk for inspirasjon!
ønsker deg en god helg
klem fra Anne

eba sa...

Det var utrolig kreativt! Ja, "hobby-bosset" :D skulle da være midt i blinken til å scrappe med! Takk for "underveisbildene" - nå blir det lett å stjele ideen ;)

Rasofiel sa...

wow! kjære deg!!! dette var sykt kreativt :D hadde aldri komt på å lage noe av de rundt 50 tomme bånd *dingsene* jeg netopp kastet *buhuuu* Takk for at du inspirerer meg til å tenke nytt og prosjektet ditt var råstilig :D og Så artig at du forklarte fremgangsmåten :D Stor godhelgklemmmm VyanMica

Anita Hagen sa...

Fy fader Åshild. Dette var helt rått! For en super idé!!!! Du er, som jeg har sagt millioner av ganger, et råskinn asså!

Flinka :-)

Ha en superdupertoppers helg!

-mosekos-

Lene Aase sa...

Utrolig stilig og kjempe smart!!! Du er super kreativ jo:)

Klem fra Lene.

anne bodil sa...

Så stilig!! herlig og skikkelig kreativt.

Moia sa...

Så smart Åshild. Vakkert ble det. Klemz fra Ann-Margret

Else Irene sa...

Jeg er like imponert som resten av gjengen her!! Superkreativt og råstilig!!! Rett og slett lekker, og jeg er sikker på at mottakeren(lillesøs??) blir minst like imponert som oss :))

Håper du har gode dager, vennen :)

God klem!!!!

Maya sa...

Faderulland,Åshild!!
Du er bare råååååååå altså!!
Herregud,jente så kreativt og såå utrolig nyydelig! *sukk* *dån*
Lifte-alarmen durer her,gitt ;)

Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya

Sianba sa...

Denne var bare helt lekker!!! Morsom måte å lage kort på!

Anita Thorsen sa...

Du er bare sååå kreativ og full av idèer og lager de lekkreste ting. Er helt målløs jeg :O

Ha ei super helg :)

Klem fra Anita

Gunn (Merete) sa...

Det er det jeg har sagt lenge. Du er så kreativ og kommer med så mange lure og flotte løsninger på utfordringer og ting du lager at det er en fryd å stikke innom deg. Denne var bare helt herlig. Og jeg digger swirlsidene dine. Jeg ble så inspirert at jeg har gått litt bananas der jeg.
Ha en superduper flott helg.

Kirsten Aune sa...

Åååååå - fytterakker'n så vanvittig lekkert, vennen!! Alt hva du kommer på!! Nyyyyydelig!

Så utrolig kule AJ-sider du har laget forresten!! Hadde vært veldig moro og sett dem "live" også.... (jeg *hinter* så godt jeg kan, hi-hi....).

Forresten, det nye "blogg-banneret" ditt er så herlig!! Blir så glad av å se på det!! :)

Håper dere har ei fin helg, vennen! Hils OP.

Gode klemmer

T's Creations sa...

Stilig! :D Kul ide som flere kommer til å benytte seg av. :)

Norunn sa...

ahhh...fantastisk!! Du er et funn, også så lekkert!

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig Åshild!!!

Nina I. sa...

Skikkelig lekkert!!! Har faktisk nettopp lagt til side noen sånne båndgreier, med tanke på å finne på noe lurt. Nå fant du på noe først, og gjør det mye enklere for meg:D Lifte-alarmen durer her også;)

Ha en strålende søndag!

Pia sa...

wow en kreativ måde at løse opgaven på, en rigtig god ide, lækre farver

Solveig sa...

Stilig Åshild, tusen takk for ideen!!!
Jeg laga nemlig et slikt igår til min søster..........passa veldig godt siden hun syr mye...:)

Ha en fin dag!

Kirsten Aune sa...

Hei vennen.
Jeg har startet nedtellinga jeg nå... Gleder meg sååå!

I det siste har jeg fått flere awarder som skal sendes videre.... Og jeg kommer selvfølgelig ikke utenom deg når jeg skal nominere mine utvalgte!

Ha en strålende mandag, vennen min!

Goooood klem

Lena Katrine sa...

Det ligger noe å venter på deg i bloggen min ;o)

Hanne sa...

Å hellige indoneser, hvor tar du alle disse idéene fra???!!! Ufattelig dyktig er du, tryller alltid fram de nydeligste vakre ting :)

Ha en fin & kreativ uke!
Klemmer fra Hanne:)

Joanna sa...

Råflott ide og snakk om recycling;)Takk til deg kommer mine tomme silkebånd ruller kanskje til å bli fordelt i nabolaget til jul hehe.

Utmerket ide og omsetning.


Klem fra Joanna