fredag, oktober 10, 2008

Sukkersøtt - Kristines skisse

Kristine har laget ukens utfordring i Sukkersöttbloggen - en ganske så utfordrende skisse! Jeg må innrømme at jeg strevde endel med denne, ja... Trekanter?? Jeg tror aldri jeg har brukt trekanter på noe som helst før, jeg! Og sammen med et rundt kort! Ja, jeg SA det var en utfordring *knis* Her er kortet mitt - og så gleder jeg meg til å se ditt! Kristine has made this week's challenge at Sukkersött - a quite challenging sketch! I have to admit I did use some hours on this one... Use triangles?? I've never used any ever before! Jepp, I said this was a challenge, didn't I? *lol* Here's my card - and I look forward to see yours!

Forsiden / the front:
Et nærbilde sånn for å bevise at det faktisk ER to trekanter der... *glise* A close up - just to show you that there ARE two triangles there *lol*
Og baksiden - og helluuu, 2 trekanter til, jo! Er jeg god eller er jeg god?! The back - and heyyy, 2 more triangles!! Am I good or am I good?!

Et glimt av innsiden... A glimps of the inside...

9 kommentarer

annes paperfun sa...

Så flott løsning du hadde på de trekantene. Så smart å sette de fast til trådene. Kreativ du er! Kjempeflott kort og likte så godt fargene. Herlig!
Ønsker deg en flott og kreativ helg :o)
Klem fra Anne

Kristine sa...

Kjempenydelig Åshild!
Og det er jo trekanter, så det er MEGA godkjent!
Sleit jo litt selv og med den vanskelige skissen min, men det ble nå kort av det til slutt! He he!
Ha en god helg da!
Klem fra KRistine

Torill sa...

Hærlig kort, Åshild!!!!
Ja, kjentfolk!!! Jeg gleder meg stor til i kveld. Skikkelig sommerfugler på deres vegne. og ja, det går nok i reprise på nrk2 tror jeg. Søndag?

Kjempespennende med Screppa! Har store planer - kanskje gjester du som kursholder vel - når du er hjemme på Steinkjer en tur?? Eller på MidtNorsk-messe??? kanskje det blir det, en gang? planer ja!!
ha en super tur til Ikea, og god helg, vennen!

Hanne sa...

Ja, du er definitivt god :) Denne løsningen likte jeg! Det gjelder å ikke se seg blind på elementene, eller hva... Utrolig stilig kort, asså!

Nyt litt helgefred og ha det fint!
Klem fra Hanne:)

Rasofiel sa...

råstilig Åshild!!! Alt du lager har så mye særpreg, og det ene er vakrere enn det andre :D

Gunn Marit sa...

Ble skikkelig tøft dette Åshild, alltid en fryd å titte i bloggen din :) Blir kjekt å treffe deg igjen neste helg! Gleder meg til en skikkelig kreativ og inspirerende helg!!

Kirsten Aune sa...

Dette kortet er så nydelig, vennen! Jeg er så imponert over hvordan du ser muligheter i slike skisseoppgaver!

Nå er det ikke mange dagene igjen! *smiler-fra-øre-til-øre* Det skal bli så koselig!

Ha en god søndag, vennen!

God klem

Maya sa...

Nyydelig ble det,Åshild!
Glad jeg hadde litt brainstorming med deg ang. den skissa *ler*
Og har du fått kjøpt deg ny stempelpute eller ;) *fnis*

Klemmer fra Maya :)

milli sa...

For et fantastisk fint kort!! Såå fine papirer og så flott sammensatt da du!

Klem
Camilla