fredag, november 07, 2008

Sukkersøtt - Anitas skisse




Denne uka er det skisseutfordring i Sukkersøtt-bloggen. Anita har laget en skisse som funker som bare det for kort, men jommen funker den for art journal-sider også! Jeg har brukt skissa til å lage en side i Shabby Chic-journalen min. Faktisk gjorde skissen det enklere å lage siden. Hvis du ikke tror meg, kan du prøve selv :) This week's challenge at Sukkersøtt is a sketch made by Anita. The sketch is perfect for cards - but it sure works for an Art Journal page, too :) I've used the sketch to make a page for my Shabby Chic AJ and it actually made it easier to make the page using it! If you don't believe me - try it yourself! :)

5 kommentarer

annes paperfun sa...

De4tte kortet var jo bare helt utrolig flott.Likte dette kjempegodt og takk Åshild DU inspirere meg masse.
Likte så godt piken med vingene og ordene du har skrevet der..kjempefint..Tror jammen i meg jeg skal prøve meg på noe sånt en dag.
Ønkser deg en flott helg :o)
klem fra Anne

milli sa...

Åh! Så flott kort du har laget! Synes du har løst skissen på en utrolig kreativ måte!
Strass-steinene du ofte bruker på kortene dine er alltid helt perfekt plassert og gir et kjempefint innslag! Fargene er superlekre!!

Ha en fin helg!

Klem
Camilla

Hanne sa...

Får bare mer og mer lyst til å starte med sånn art journal, disse sidene dine er virkelig så inspirerende! Åsså så klok som du er! Denne her gikk i hvert fall rett hjem hos meg :)

Va fint i Tråndhjæmsby'n ja ;) Fekk itj gjort det æ skoilla, men arti læll :)

Ha fin lørdag da, Åshild!
Klem fra Hanne:)

Kristine sa...

Og dett er jo også en innertier Åshild!
Jeg vet ikke hvor du tar det fra, men alt du rører ved blir jo til gull;)*glitre glitre*
Klemmer fra Kristine

Maya sa...

Du Åshild-vennen du er bare så herlig og skjønn!
Og ikke kan jeg gi deg dårlig samvttighet vel *fnis*
Mine innsider er enkleste i verden (og stort sett i samme oppsett,så kreativ er jeg *ler*)
Gleder meg til å treffe deg igjen,og ikke minst sitte og se på hva du tryller frem!
Du er knall dyktig og alt du tar i blir lekkert!
Klemmer fra Maya :)