fredag, januar 02, 2009

Sukkersött - #22 Anne Kristines skisse

Jommen er det tid for en ny sukkerutfordring! Denne uka er utfordringen å lage noe med utgangspunkt i den knallflotte skissen til Anne Kristine. Den er helt super - og så anvendelig! Jeg brukte den til å lage et bestillings-bryllupskort. Tekststempelet er fra Else Irene Meling, pyntepapiret fra 3ndy. Og - steiki - jommen tror jeg kortet er i rødt og rosa! *giiiispe'n skrattis* It's time for a new Sugar Challenge! This week we challenge you to make a card based on the fabulous sketch made by Anne Kristine. I simply loved it! So versatile! I used it to make a wedding card. The text stamp is from Else Irene Meling, the background paper from 3ndy. And - OMG - the colors are pink'n red! *gasssp'n lol*





11 kommentarer

Maya sa...

Åhhhh Så lekkert,Åshild!! *sukk*
Og rosa og rødt blir magisk sammen i dine hender :)
Go`klem fra Maya.

Anita sa...

Dette var så nydelig!! Og jeg digger fortsatt rosa og rødt-kombinasjonen din jeg;) *fnis*

Håper du får en kjempefin helg, Åshild! Selv om det nettopp har vært helg i nesten to uker;) klem!

annes paperfun sa...

Dette kortet var bare SÅ lekkert!!!
Liker så godt rosa og rødt ...nydelig!
Og så flott som du har pyntet...me like!
Ønkser deg en flott helg.
klem Anne

Anne I P sa...

Hei på deg Åshildmor!!!

Først vil jeg bare si godt nytt år til deg!!! (Klem)
Så flott kunstverk du har laget i dette kortet da, det er helt utrolig hva du klarer, retten og sletten beundringsverdig er det.
stikker snart innom igjen jeg....i mellomtiden må du ha det så bra!
Klem Anne

milli sa...

Åh, så utrolig flott kort du har laget, nok en gang!:)
Hadde blitt kjempeglad om jeg fikk noe sånt til bryllupet altså, men nå har jo ikke jeg akkurat planer om å gifte meg med det første da, så...:)

Tusen tusen takk for den herlige godteposen jeg fikk til jul! Den er allerede spist opp:) Nesten synd, så fint som sjokoladen matchet resten av posen:)

Ønsker det et strålende godt nyttår!

Klemmer fra
Camilla

Torill sa...

Knallflott kort! Nok engang!!!!
En virkelig bra start på året!!

Rasofiel sa...

Sinnsykt nydeli!!!! Jeg finner ikke ord *vakkert blir for lite* De korta dine er bare helt rå!!!! Ønsker deg et fantastisk godt og kreativt nytt år!!! gleder meg til å se hva du lager av vakre og spennende ting i 2009 :D megaklemm*vyanmica

Pia sa...

Super lækkert kort

gudrun sa...

Å, så nydelige kort!
Godt nytt år til deg også, Åshild.
KLEM

Helena sa...

Oh my gosh fantastic, love the charm and I never would of thought of putting red and pink together!!!!
xxxx

Lim sa...

WOW.. Gorgeous cards!! You are so talented!
Hugs,
LIM