søndag, februar 15, 2009

Prøvekjøring av nye stempler!

Det er stas å designe stempler, men jommen er det minst like stas å prøvekjøre de nye stemplene for aller første gang! Her er det første kortet mitt. Jeg har brukt stempel fra collageplata, siden jeg var aller mest spent på den. Og de funker! Jeg har rett og slett bare stemplet og embosset direkte på pyntepapiret. Kjapt, enkelt og dekorativt! Her kan du se alle stemplene - og benytte deg av tilbudet som gjelder frem til 1. mars. It's fun to do the designing of the stamps, but it's even more fun to make the very first card with the new stamps! And here it is - my very first one. I've used one of the stamps from the collage sheet. I've stamped and embossed directly to the patterned paper. So quick, easy and decorative! Me like :) If you havent't ordered the stamps yet, you'll find them here - in our shop.

9 kommentarer

T's Creations sa...

Gratulerer med nye stempler og fint kort! :)

Isabelle Norris sa...

Another beauty !! gorgeous !!

Anne I P sa...

Kjempeflotte stempelplater nå igjen, Åshild!!! Og den prøvekjøringen mestret du meget bra må jeg si - helt supert kort!!!

Håper det er bra med deg - ønsker deg ei god uke!!!

Klem fra Anne

Pia sa...

de er så lækre de stempler og super flot kort med nydelig brug af stemplerne, kan være jeg er nød til at eje nogle flere

Hanne sa...

Herlig kort!
Jeg gleder meg sånn til å prøve de nye stemplene jeg også. Venter, venter på postmann:)

Ha en fin og kreativ uke Åshild!
God klem fra Hanne

Marit sa...

Nydelig...som alltid...sukk...

oheidia sa...

Kjempeflotte stempler ja og flott bruk av to stempler på dette fine vennskapskortet!

Ingrid sa...

Wow....your card is stunning, Ashild. I absolutely love it!

Laura Davis sa...

beautiful! I love the blue:)
Laura