lørdag, juli 11, 2009

Pay it forward

Synnøve har nettopp lagt ut et innlegg om PAY IT FORWARD, og jeg måtte bare forte meg å bli med. Jeg syns nemlig at Synnøve lager så mye koselige ting :) Pay it forward går ut på at man selv får en gave fra den man melder seg på hos, i tillegg forplikter man seg til å sende en gave til de tre første som melder seg på hos deg, og gaven må sendes innen et år. Synnøve has just challenged her blog readers to join a Pay it forward challenge, and I just had to join in because I really like Synnøve's homemade stuff :) The purpose of this challenge is to make other people happy. The three first persons that write a comment, get a homemade gift.

Så, om du vil være med på denne koselige saken, må du legge igjen en kommentar i dette innlegget. De tre første får en hjemmelaget gave fra meg, og i tillegg kommer jeg til å trekke ut 1 ekstra person blant dere som er 'for sent ute', men likevel har lyst til å prøve lykken :) Jeg trekker når jeg er hjemme igjen fra ferien - og det vet jeg ikke helt når er, så det er fritt fram helt til dere hører noe annet... If you want to join the challenge, you just have to leave a comment - the three first get a homemade gift. I'm also going to make a random pic amongst the rest of you that join in 'too late'. That means you can join untill I'm back home from my vacation trip...

Du må oppfylle 3 krav for å være med:
1. Du må ha egen blogg, så alle kan se hva du sender og hva du får.
2. Du må ha lyst til å glede andre.
3. Du må sende dine egne 3 gaver avgårde innen de neste 365 dagene.
The challenge have 3 rules:
1. You have to have a blog, so that you can show of what you send and what you get.
2. You want to make other people happy.
3. You need to send the 3 gifts within the next 365 days.


I hope you want to join me!

5 kommentarer

Lena Katrine sa...

Dette er et supert initiativ - som jeg allerede har vært med på selv ;) Nettopp fordi det er koselig å gi bort små gaver ;)

Ha en super søndag, vennen! Go'kos

Unknown sa...

Hei Ashild!
Så kselig at du vil være med på PIF... :O)

Kan du sende meg noen ord om hvilke farger som vil passe for deg. Vet ikke helt hva jeg skal lageennå, men det er greit å vite hvilke farger du liker... :O)

Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Sounds like a wonderful idea...would love to join in!!

Snuppelure sa...

Så utrolig koselig :)
Hvis jeg ikke er for sent ute så blir jeg gjerne med på dette :)

Christine Schärfer sa...

Hej Ashild! Länge sedan jag tittade in på din blogg. Tycker att det är en fantastisk idé. Om det inte är för sent vill jag gärna vara med.

Kram
Christine