fredag, august 28, 2009

Heeeelp!

I seriously need some help! I seriously need some help to get my "making cards is so much fun"-feeling back! It's totally lost! Can you help me? Then you have to do 2 things:

1. I would like to buy some new motif stamps (not text stamps...). Do you have some ideas?

2. I also need a challenge - made by you. Please give me a color-combo, a size and either a sketch or a card to lift. (And, please be kind *lol* If the challenge is too harsh, it'll just make me feel even more lost....)

If you would like to help me by leaving your ideas/challenge in a comment, I'll draw one of you who will get a thank you-surprise from me. Deadline for leaving a comment is Sunday evening, Norwegian time.

So, please help me...

Hugs,
Åshild

15 kommentarer

Torill sa...

Kjære vene Åshild! Klart jeg skal hjelpe deg!

Her kommer en utfordring til deg;
Fargekombo; blått, gult og offwhite. Trenger ikke å være svenskefargene, litt lysere kanskje.
Du skal dykke ned i restehaugen din og se om du finner noe kjekt der som passer.
størrelse; 6x6
Ellers skal du ha lag på lag!

Håper du ble innspirert!!
KLem fra meg!

Anonym sa...

I always find when I have the same problem I try not to push or force myself too much....
but if I do need to find the fun again and find a challenge,I try and make a card just using what I have on my desk or I pick just one paper and stamp...and see what happens.
Hope you find your 'joy' again!

Lena Katrine sa...

Kjære Åshild-vennen! Sliter du nå da???

En pitteliten utfordring fra meg:
Lag et ikke-kvadratisk kort, i basisfarger av grønt, turkis og rosa! I tillegg kan du leke deg med blekk/maling ;)

Senere skal jeg se etter om, jeg kan finne tips til et kult motivstempel ;)

Ha en fin kveld, snuppa! Go'klem

Painter sa...

Maybe you will like our sketch ?You have 2 weeks ))) http://blog.artugolok.ru/

Lena Katrine sa...

Hei igjen!

Viss du tar en kikk Hobby och Hantverk's utvalg av stempler fra Bombshell Stamps, Crafty Individuals og Stampington, er jeg sikker på, at du kan finne noe nytt og spennende ;)

❤ Kaia sa...

Uff da.
Føler med deg !!!
Jeg har utfordret meg selv i det siste til å KUN bruke RESTEKURVEN, det er faktisk veldig moro, må kombinere papirene på en litt annen måte.
De nye stemplene til Ladybug & Friends er nydelige.
Har du mailadresse kan jeg sende deg noen eksempler.
Har laget de fleste i 13 x 10.5
Fortsatt god helg.
Klem fra Kaia

noora sa...

Well....I don´t know about the colours or sizes, but on the other day I got some ideas from the nature. So I challenge you to make a card from the materials from the forrest. Use some flowers or parts of plants, stamps, paperflowers and some beautiful paper!

Tonje sa...

Skal vi se, skal vi se.... Du skal bruke en av de stemplene du har fra før av. Tipper du har dameplaten 15 b (den var forresten veldig fin, tror jeg må kjøpe meg den!) men du skal bruke ett av motivene, tenke Picasso (!) altså litt absurd, fordreid og du skal smelle til med rødt, gult, orange og sort.

Formatet på kortet skal være høyt og smalt.

Denne burde du klare å knekke tror jeg.

Isabelle Norris sa...

why not try our RSS challenge, it's different and fun !! or step back for a while. You will soon "miss it" and run back to crafting
hugssssssssss
isaxx

♥ Kari ♥ sa...

Uff, jeg kjenner meg igjen. Det er slettes ikke morro når man har lyst til å lage noe, men ikke får det til.
Hva med et julekort i vintagestil?
Du har sikkert litt rester igjen fra i fjor.
Her er det mange skjønne bilder du kan laste ned gratis. http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/

Ha en koselig lørdag!
Klemmer fra Kari

Elisabeth sa...

Hei hei Åshild
huff ja sånn som du har jeg også hatt det maaaange ganger... siste gangen gikk jeg inn i bloggen til Jannhild og der kom kreativiteten igjen..

Send meg mail adressen din og jeg skal sende deg et bilde som du kan lage kort med i steden for motiv stempel. min er bettisfa@start.no
og så vil jeg at du skal bruke tekst stemplene fra Ett Trykk( de nyeste).. fargene skal være i burgunder, lys rosa og lys lys rosa hi hi. str kan være 15x20 eller 10x15
håper du får kreativiteten tilbake;)
Ha en fin helg
Hilsen Elisabeth

Unknown sa...

Mitt forslag er som følger: Lag noe med blomster og fargen turkis. Hvordan du lager blomstene er ikke så farlig, men ha med disse ordene: Hvis venner var blomster ville jeg ha plukket deg! Størrelse 9x13 eller 10x15(slik at det kan rammes inn i en standardramme).

Anne I P sa...

En liten utfordring fra meg også -
jeg er sikker på du tar en av utfordringene på strak arm og smeller til med en godbit!!

Lag et rundt kort i fargene orange,rødt og gult. Kortet skal ha bånd og en selvlaget bakgrunn. Bruk et av stemplene du har selv, men motivet skal fargelegges.

Lykke til Åshild - håper du finner
inspirasjonen tilbake!

Klem fra Anne

Mariannes gjenbruk sa...

Send meg adressen din på marianne@hagaberget.no - så skal du få en kit med stempler og dill....

Linn sa...

Huff det hørtes kjent ut du Åshild, ikke noe gøy nei!! Det første som slo meg var hva med å lage et nærmest hvitt kort, alt av stæsj, mønsterpapir osv skal være i mest mulig hvite farver. Seff kunne inke kanter om du liker det for å få litt dimensjon og glitter/glimmermist (perle)er lov. Og bruke et motiv fra
http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/ hun har noen fantastiske bilder der og noen er svært lyse. Og kanskje lage din egen bakgrunn?? Og lage dybde ved å lime på elementer i bakgrunnen og så males dette hvitt. Blir stilig dimensjon i bakgrunnen da kanskje? Stemple i lysest mulig farve, men må jo syns da hihi, bare ikke sort stempel....vet ikke om dette hørtes noe særlig spennende ut, bare en ide jeg selv har nå når jeg står fast med mine kort. Er i samme suppa, men tenkte dette kunne være noe "annet" liksom, som kanskje kan få inspirasjonen til å florere! MASSE LYKKE TIL Åshild, håper du snart er i full kreativt modus igjen :D