mandag, desember 06, 2010

6. desember

Det er mandag morgen og ny adventsuke. Jeg er midt i studieuke nå, og har dager fulle av både inntrykk, uttrykk, tanker, følelser og opplevelser. Så privilegert jeg er som lever! Til tider både intenst og krevende, men likevel - jeg nyter det. Jeg nyter å kjenne at det skjer noe, både i meg og rundt meg. Jeg nyter pulserende liv og levende dager. Og jeg nyter stille øyeblikk. Dagens sang blir et slikt øyeblikk for meg - den vakreste tolkningen av Panis Angelicus jeg har hørt noen gang, tror jeg. Nyt øyeblikket - og god mandag.

1 kommentar

Trine Pedersen sa...

Nå har jeg kost meg veldig her med å høre på Panis Angelicus. For en god ide å lage kalender med musikk. Små gylde øyeblikk som vi trenger i desember. Gleder meg til å høre mer.

Ha ei fin adventstid!

Klem, Trine :)