søndag, april 03, 2011

Papirfest i Stavanger


Jeg er på tur - i Stavanger, og har vært med på vårens Papirfest. En hel helg sammen med 70 papirglade (-gale....) damer. Og presset på å faktisk lage noe, er stort.... Nesten håpløst å stå i mot, og det til tross for at jeg kjempet hardt for å tviholde på det jeg er best til på sånne treff; skravle og forstyrre de andre! Så pip-pip, jeg har vært kreativ! Jeg fikk et lite fuglehus i tre av Anita T, og har dekorert det med diverse pyntepapir og stæsj, og prikken over i'en er selvfølgelig den lille, trinne dompappen :) 


Ha en fin søndag :)

5 kommentarer

hanne sa...

Så herlig fuglehus! Skjønner at du koser deg på papirfest!

Nina Macaulay sa...

Nydelig Fuglehus! For en flott idea!
Så fine freshe farver på design arkene var også.
Fortsatt god søndags kveld.
Klem Nina x

Heike sa...

så utrolig søt... Nå angrer jeg på at jeg ikke var på papirfesten:-(( hadde vært hyggelig å skravle litt med deg igjen....
KLem Heike

Camilla sa...

Så herlig vårlig og fargerikt! Ordentlig gledesfuglehus:)
Tipper dere har hatt det moro på Papirfesten!

dame sa...

Godt jobbet. Kjempestilig!