mandag, desember 31, 2012

Takk for 2012 - velkommen med i 2013


(Glimt fra året 2012.)

Det er dagen for tilbakeblikk. 2012 har vært nok et innholdsrikt år, fullt av gode øyeblikk - og, i stor takknemlighet, ganske fritt for de tunge og vanskelige. Jeg tror mer og mer på at de gode øyeblikkene kommer når jeg klarer å leve her og nå, uten for mye fokus på det som har vært og det som kan komme. 

2012 handlet i stor grad om å finne meg tilrette. Bli fortrolig med den jeg er, det jeg har og der jeg er. Kanskje en aldri så liten ubevisst preparation for en mulig 40-årskrise, dette også, ser jeg nå. Jaja. Da ligger det vel også naturlig i løypa at 2013 mye trolig kommer til å handle om å lukke noen dører og åpne nye. Om å gjøre ferdig det som skal gjøres ferdig. Og åpne opp for og gripe tak i det som ligger foran meg. 

Det jeg vet jeg skal fylle 2013 med, er kreativitet. Jeg skal utfordre meg selv til å være mye mer vågal, men også til å være strukturert og prioritere kreativ jobbing. Jeg ønsker også å bruke dette året til å dyrke gode vennskap. Det er så mange av dere som bor langt unna. Men i år skal det ikke være en unskyldning, men en utfordring. Be warned - Åshild is soon on the Road again! Og sist, men definitivt ikke minst: 2013 er året for å selge meg selv! Med mot i brystet, vett i pannen og stål i ben og armer skal jeg ut og erobre verden! Ok, litt vel tøffas der, ja... Men jeg skal definitivt stikke mitt sjarmerende bustehode ut av den trygge kontorhula mi litt oftere enn jeg har gjort det siste året! Hei verden! 

Takk for følget gjennom 2012! Jeg håper - og tror - 2013 blir full av gode øyeblikk! 
Godt nyttår!

(Kreative glimt fra året 2012.)

Ingen kommentarer